Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2013 20:11 - Защо Хю Хефнер е това, което жените наистина, ама наистина искат
Автор: zulu Категория: Забавление   
Прочетен: 2144 Коментари: 0 Гласове:
2



От Rhiannon Lucy Cosslett  /The Guardian/, 03.01.2013 г.

Превод: Парола Плюс

 Бракът на Кристъл Харис за стария плейбой е висш пилотаж в придобиването на богатство и власт чрез секс – или пък не

Вчера, когато с моята половинка се разхождахме новогодишно по улица Dartmouth Park в северен Лондон и се възхищавахме на огромните, струващи милиони английски лири, викториански градски къщи, които се извисяваха толкова бели и успоредни като зъбите на Том Круз, той изръси следното бомбастично твърдение. "Надявам се, че знаеш," каза той с бавната дикция на подпийнала учителка в детска градина, "че аз никога няма да съм богат."

Разбира се, тъй като е скромен труженик от публичния сектор, той е напълно прав. Той никога няма да бъде богат. Очевидно, в резултат на това, аз би трябвало да се отърва от него веднага.

Виждате ли, новината, че Хю Хефнър най-накрая заведе зайчето беглец на Плейбой, Кристъл Харис, пред олтара (или по-скоро, в дълбоката заешка дупка, която води до един секси, коварен подземен свят на старческо чукане)  раздвижи романтичните брънки в главата ми. Тъй като аз съм жена, и следователно, като всяка друга жена съм проститутка по душа, мисля че има нещо по-скоро романтично и привлекателно, когато става въпрос за Хеф и неговото захаросано имение за секси игри. Може би е защото, по думите на Камила Лонг, той представлява „Норма Дезмънд на секса, накуцващ като навита кокошка в копринена пижама и кадифени пантофи, неспособен да вдига”. Последната част от цитата звучи особено вярно в светлината на коментарите на Харис след неуспешния опит на Хефнер да й сложи халка през 2011 г. Тя каза, че сексът с него „трае около две секунди. Тогава всичко свърши. Аз тъкмо бях във фаза „ах и ох” и всичко приключи,” каза тя и също така ни довери, че никога не го е виждала гол.  Ако трябва да бъдем честни, звучи като мечтаният брак по сметка, обобщавайки всички неща, които жената иска от един мъж. За по-сигурно, проведох свое собствено интернет проучване и разбрах какво наистина искат жените. А по-точно:
....
дочети тук 

image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zulu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 597121
Постинги: 113
Коментари: 1226
Гласове: 7588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930