Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2008 16:02 - И ще ти играм на сватбата!
Автор: zulu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2588 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2008 09:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес имаме добра новина – една, ама важна!! Знам отговора на въпроса какво да направим, за да има повече сватби, демек повече семейства в България,което само по себе си ще е първа стъпка към решаване на демографския срив! Е, как така?! Ами, повече семейства, повече деца, повече любов (надявам се, щото съм оптимист!), повече емигранти (това веднага го забравете), днес ще съм позитивна! Разбрах защо хората не искат да правят сватби! Ще съкратя пътя на дългите ми мисловни терзания, лъкатушения и лабиринти и ще ви кажа направо – какво е една българска сватба без хора?! Нищо, абсолютно безлично слагане на подпис в една тетрадка в общината, обикаляне на църквата със смешни коронки на главите и много хора (повечето непознати) любители на пийването и хапването! Ако няма хора и ръченици – каква българска сватба е това?! Да де, ами как да има хорца, като почти никой (няколко баби и братовчеди от село) не знае стъпките?! А кой иска сватба с чалга и/или хеви метъл!? Хайде сега – всичко си има граници!! Говорим за Българска Сватба!! Все още се зовем българи!

Та, хора, проблемът ви е решен!! Планирайте, маркирайте дати, капарирайте ресторанта (нека да е по-голям)!! От днес сериозно навлизам в тънкостите на българското хоро (тънкостите на сватбарското пиене съм го овладяла)! Днес съвсем съзнателно, доброволно и с мисъл за вас – бъдещите младоженци, се присъединих към танцова група Пендари (снимков материал утре, в сайта на хоро.бг). И понеже съм красива, талантлива и схватлива, спокойно можете да разчитате на мен да водя хорото на сватба ви! И както на вас ви трябва малко време, за да уредите подробностите по тържеството, на мен ми трябват още няколко часа, за да усъвършенствам Ганкиното, каракачанското и Ръка (ударението на „ъ”)! Да си призная, за Граовското ще ми трябва малко повече време, но започна ли – нямам спиране! Ако някой много бърза, за сега съм на „ти” с правото, дунавското, тежкото македонско, Елениното и гръцкото!

Като се замисля, „бизнесът” със сватбарските хора, може да стане и международен – толкова нашенци по света живеят, женят се, та приемам покани и от близо и от далеч!

За тези, които ги е страх да не ги изложа с носии, извадени от скрина на баба, не се притеснявайте! Няма нищо по-хубаво от жена, облечена в рокля на Армани, с елегантни обувки на великия Салваторе Ферагамо, бижута от Тифани да потропва софийска копаница, оставяйки след себе си аромата на Кристал Ноар на Версаче!

Отивам да тренирам, а вие – планирайте, че съм обещала – ще ви играм на сватбата! Само кажете „Да!” и да почваме купона!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Е, вече съм женен....
25.10.2008 16:10
Е, вече съм женен....
цитирай
2. zulu - gothic
25.10.2008 16:14
Ми, няма значение - на хорото! Ще поведеш едно тежко... сватовско, кумско... к'вот дойде!! :))
цитирай
3. gothic - Знам ли. . . . до сватовско едва ли ще ...
25.10.2008 16:20
Знам ли....до сватовско едва ли ще доживея ;) За кумско - може и да стане :)))))
цитирай
4. zulu - gothic
25.10.2008 16:27
Днес никакви песимистични мисли да не чувам!!! Ти ще доживееш, ама важното е и да оцелееш, че не е лесно да тропаш хорца! Пускай хората (има ги в замунда) и репетирай!!! :)))
цитирай
5. gothic - Песимизъм? Няма такива работи :...
25.10.2008 16:42
Песимизъм? Няма такива работи :)))))) Ама със замундата има някакъв проблем напоследък :(((((
цитирай
6. hara73 - то много хубаво
25.10.2008 17:11
идеята е страхотна ,ще те поканя на сватбата но още не се е намерил толкоз смел мъж,че да ме
вземе :-)))))) Така ,че пожелай ми късмет, пък аз ще ти пожелая приятно репетиране и успех...
цитирай
7. zulu - hara73
25.10.2008 17:18
Ще се намери!!! Винаги се намира един!!!
Аз ти желая много късмет, ще тренирам и ще чакам да ме ме поканиш, като й дойде времето на твоята добра новина!! :))))
цитирай
8. cefulesteven - Голямо улеснение е да живееш с об...
25.10.2008 18:37
Голямо улеснение е да живееш с обичаната/обичания без да си направите труда нито да се жените, нито да се развеждате. Личен опит:)))Аз много широко се усмихвам, ама говоря сериозно. Така беше. Доволен съм и от съвместния ми живот с бившата и от начина на раздяла. Много цивилизован, много коректен и точен.
цитирай
9. zulu - cefulesteven
25.10.2008 19:08
Подписът може да се избегне (не е задължителен и не е гаранция за щастлив семеен живот), но веселбата с хората - никога!!
цитирай
10. reffina - Ех, и аз си мечтая някой път да съм ...
26.10.2008 10:27
Ех, и аз си мечтая някой път да съм булка....
Ама не така - 10 човека, кум и ди- джей!!!!
Не , че е лошо....ама помня онези, другите сватби.
Да се съберат музикантите, да се разплаче баба ми, само да не бях си избирала.....програмист, хич не ги разбира , милият тези работи:)))))
( Само да не се пресетят сватбарите за благата ракия, че отиде сватбата):))))))
цитирай
11. zulu - reffina
26.10.2008 13:03
Ще си много красива булка!!! Пожелавам ти да имаш най-веселата сватба!!!
Колкото до благата ракия - остави се... добре, че "отпадна" този обичай, че след влаченето в реката посред зима малко жени са оцелявали, за резила да не говорим!!!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zulu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 600192
Постинги: 113
Коментари: 1226
Гласове: 7588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930