Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2008 16:56 - На кого приличам?
Автор: zulu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3164 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Все съм си мислела, че приличам на баща си, на баба си, дядо си или друг някой роднина, когото дори не познавам. Но каква беше днес изненадата ми, когато завих зад ъгъла на известен столичен хотел, а срещу мен – три ромки в индийска нишка. Първата, най-млада, кокори очи и оглежда, втората – с китка здравец в ръка, естествено, а третата – със съмнително голяма торба на рамо. И трите с дълги цигански поли, сигурно в очакване на циганското лято… Аз нямаше накъде да се отклоня от пътя им, та заради това стиснах по-здраво чантата с дясната ръка, а с пръстите на лявата – „заключ”, че да не ме урочасат! Вървя си смело, гледам право напред и малко позабързвам ход. И аха да се разминем, но който си е с късмет, с късмет е, дума да няма:

- Ей, хубавице, приличаш на финансовата министърка! Дай петдесет стотинки, да ти казвам!

- Да, да… - отричам аз с двойно потвърждение, секунди преди да съм се задавила от смях.

Е, все съм чувала, казвали са ми, ама това…. Даже не можах нито да спра, нито да реагирам, за да не предизвикам задръстване, снимки, автографи…. Смях… После се замислих, че като не гледам телевизия, може да са капичнали от министерското кресло Орешарски (последно него си спомням като финансов министър) и да са въздигнали в пост някоя русолява рошла като мен?! Че съм стройна като финансов министър, така е, че съм с костюм с шарки тип "екселска таблица"– така е, че имам очила пред избодените си от държавни бюджети очи – факт, ама да не съм разбрала, че съм финансовата министър-ка…. Въпреки че, всяка уважаваща себе си финансова министър-ка трябва да е с фискално рошава коса и очила с червено-черни рамки, за да се знае, че сметките й са винаги в „плюс” за черната каса, а баланса - на червено!

После се замислих, че ако си бях прибрала косата в подобаваща прическа, щях да приличам на министър-ката председателка!! На ми сега, като се успивам сутрин и нямам време за изискани прически!

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Поднесе ни супер десерт в слънчевия следобед
08.10.2008 17:02
хаха хаха
министър-ката председателка, е направо класика в жанра
цитирай
2. cefulesteven - хахахахахаха. Готино! Остана пък ...
08.10.2008 17:19
хахахахахаха. Готино! Остана пък мен да оприличат на Бойко Борисов. Много си мязаме. Най-вече в прическите. :))))
цитирай
3. vmir - Ама това истина ли е, или художествена измислица?
08.10.2008 18:28
Много интересно! :)))
цитирай
4. victoriavselena - много си сладка
08.10.2008 21:24
колко хубаво е да се насладиш на приятно чувство за хумор. Благодаря
цитирай
5. zulu - bamby13
09.10.2008 00:11
Смехът ти радва пък мен! Поздрави!! :))
цитирай
6. zulu - cefulesteven
09.10.2008 00:12
Да, има голяма прилика между теб и Б.Б. - нежни души сте и двамата!! :)))
цитирай
7. zulu - vmir
09.10.2008 00:13
Самата истина си е!!! :))) Днешна случка!!
цитирай
8. zulu - victoriavselena
09.10.2008 00:14
Благодаря за хубавите думи!! Поздрави и на теб!! :))
цитирай
9. vmir - Зулу, изпрати ми, моля те снимката си,
09.10.2008 09:15
за да видя как изглежда министърката. Никак не се шегувам!!!
цитирай
10. zulu - vmir :)))
09.10.2008 09:20
Сложила съм, виж аватара!! Министър-ката в отпуск!! хахаха
цитирай
11. cefulesteven - . zulu
09.10.2008 12:43
Освен по нежните души си приличаме и по това, че и двамата сме секс-символи:))))
цитирай
12. анонимен - Чудя се ...
09.10.2008 20:34
дали е по-добре да прилича човек на 'министър-ката председателка или на 'държавната секретарка', както нЕкои преводачи наричат една дама, отвъд 'голямото синьо'
и един кратък и любим...

В двора на родилния дом, млад баща стои в очакване да види любимата си жена на прозореца, а също така и дългоочаквания наследник. Появява се тя, а той щастлив и усмихнат вика:
- На кого приличааа....
а тя:
- Не го познаваааш ....

цитирай
13. apolonspirit - Министърката
13.10.2008 20:16
Ще си добра министърка затова че си на ти с word и на Вие с Exell. .............
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zulu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 597294
Постинги: 113
Коментари: 1226
Гласове: 7588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930