Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2008 12:16 - Новите градски лелки
Автор: zulu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25620 Коментари: 73 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2008 11:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Наближавам или май съм наближила, та даже и почти стигнала възрастта, когато е нормално да се обръщат към теб с умилителното обръщение „лелка”! Както се казва, всеки по реда си! До вчера аз и приятелките ми така наричахме жениците, попрехвърлили „първа младост” и изведнъж, хоп, се оказваме самите ние в тази категория! На първо четене, осъзнаването на факта е абсЕлютно стряскащо! Въртиш се и се оглеждаш, за да видиш къде и кога отлетяха годините! Въртиш се и се оглеждаш, и питаш огледалцето от стената колко са непоправими щетите ощетили тялото на морска сирена, превръщайки го в нелицеприятна компилация на медузоподобен син кит! Е, не съм стигнала още до там, ама… На второ четене, замислих се, че нито аз, нито приятелките ми покриваме общоприетите критерии за „лелки”, което означава, че критериите и лелките не са това, което бяха!! С гордост искам да заявя, че вече съществува една нова прослойка в нашето общество – „новите градски лелки” (за „чичковците” не съм много компетентна, както и за „селските лелки”). Ето и някои особености на тази социална порода и, ако се разпознаете, „намигнете” закачливо, за да знам, че не съм сама с тази кауза!!

Ние, новите градски лелки

-         имаме кариери без да сме кариеристки и доходи без да сме алчни

-         не се страхуваме да се влюбваме безпаметно като ученички

-         не сме се вкопчили в „половинките” си, защото наближаваме „онази възраст”

-         не се страхуваме да сложим „край” на брак или връзка, когато са изчерпани

-         в отношенията с децата си заменихме методите „Макаренко” с „моята най-добра приятелка”

-         събота и неделя вместо да лазим с парцала, лежим в спа центъра

-         готвим само за удоволствие, когато се уморим от ресторантска храна

-         не слушаме стари градски песни (заменихме ги с „Нова градска песен” на Хиподил)

-         не чакаме някой да ни закара някъде – возим самите себе си, където пожелаем

-         не си говорим за плетки и гоблени, нито си разваляме маникюра с „бод зад игла”

-         не слагаме туршии и зимнина, а се презапасяваме единствено с козметика

-         на плажа не се крием с цял бански

-         дължината на полите ни варира в зависимост от настроението

-         пием водка, а не бадемов аперитив

-         танцуваме в клубовете до зори

-         флиртуваме с умението на гейши

-         „естественият” цвят на косата…. какво е това???

-         нямаме „практични” прически, а буйни гриви

-         вместо карти за градския транспорт имаме клиентски карти за магазините на „Витошка”

-         жилищата ни не са близо до вила, а до международно летище

-         не живеем с незабравимите си спомени, защото всеки нов ден е незабравима страница добавена в албума

И още и още….

Мисълта ми беше, че ходът на времето не може да бъде спрян, но ако все още усещаш, че си по детски любопитна за света и хората, все още се смееш със звънкия смях на момиче, все още вървиш с кръшната походка на девойка, все още се изчервяваш, когато получиш любовно писмо, ти си една от нас – новите градски лелки, жените без възраст……



Тагове:   новите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luben - лелковщината или чичовщината
07.08.2008 12:32
зависят от младите - аз гледам как си говоря и как се отнасят към мен приятелите на синовете ;) Щото за тях съвременните лелките се вписват в някои от изброените по-горе нещица :) Е - не всички де ;)

Мисля, че всичко е въпрос на дух. Не на това дали правиш еди какво си или не :) Макар и да е ясно, че това, което правиш е проекция на какъв ти е духа :)
цитирай
2. minavam - Ще станем мега супер баби, да знаеш))
07.08.2008 12:33
Ще им свиваме сърмите на малките, те какво си мислят)
цитирай
3. zulu - minavam
07.08.2008 12:36
;)) натам вървиме...
цитирай
4. minavam - Сходна тема
07.08.2008 12:39
По друг начин е описана но е сходна.
http://minavam.blog.bg/viewpost.php?id=217418
цитирай
5. zulu - luben
07.08.2008 12:39
не трябва да се позволява на "правила" и "критерии" да слагат "духа" ти в рамки!
цитирай
6. meduza - Това съм аз !
07.08.2008 12:51
Аз съм такава лелка и много се гордея !
цитирай
7. hara73 - човек и добре да живее.....остарява
07.08.2008 12:58
един прекрасен ден,но важно е как се усеща.Аз си имам една философия ,която се припокрива по някой точки с това което се описва по - горе.Най-хубавата възръст е тази на която съм в момента ,важно е да се чувствам добре в тялото си и да сме в емоционалнно и духовно равновесие,затова правим всички изброени неща .
цитирай
8. анонимен - Това не е "лелка". . . ...
07.08.2008 13:01
Това не е "лелка"... това е описание на ръзглезена градска мърла, на която не й пука колко смешна е в очите на децата си. В кое време живееш и какви са ти доходите, бе "лелко" за да прекарваш уикендите в спа-центрове....Префърцунена и нереална представа за жените в днешно време във възрастта "лелка"
цитирай
9. zulu - анонимен (последния)
07.08.2008 13:03
злобата състарява!!
цитирай
10. minavam - 11. анонимен
07.08.2008 13:06
Децата на лелките не се интересуват от майките, мили анонимен))) Те отдавна имат собствен живот и са отсвирили техните родители да си правят каквото си искат. Не виждам как едно дете на 18-20 години ще колабира от смях ако майка му ходи в СПА:-) За справка - там има басейни джакузита, не е задължително да поръчваш скъпите масажи и процедури, можеш просто да поплуваш.
цитирай
11. анонимен - анонимен (последния)
07.08.2008 13:06
Не е злоба, скъпа лелко, просто си ми смешна
цитирай
12. анонимен - o4akvam s
07.08.2008 13:07
neturpenie za novite stari gradski babi4ki, vreme ti e "lel4e"
цитирай
13. zulu - анонимен (последния)
07.08.2008 13:09
аха, ти си от приказката за гроздето, дето е високо и е кисело!! хора с твоите разбирания, слава Богу, не познавам!!
цитирай
14. zulu - друг анонимен!
07.08.2008 13:10
ще трябва да почакаш около има няма 20-25 години!!
цитирай
15. minavam - 15. zulu
07.08.2008 13:12
Остави го този детиняк, колежке, могат само да се облизват наоколо и да плюят анонимно, защото нямат нашата смелост на 40 години да запишем курса на салса и танго, сноуборд или парапланеризъм, да пътуваме където си искаме и да умеем правилно да се радваме на възрастта си)))) Н атях, сополанковците, все им се струва че животът свършва на 30)))
цитирай
16. анонимен - Както и да живееш-важното е дали духът ти остарява!
07.08.2008 13:13
Е, не лежа всеки уикенд в спато, не нося къси поли/щото станах Рубенсов тип жена/, обаче отговарям на някои от критериите. Абе, решила съм да мра/като му дойде времето/, без да съм остаряла в душата си/и на акъл де/.
Мили "лелки", разкарайте всичко ненужно и неприятно, живейте си живота по собствени критерии.
цитирай
17. zulu - до анонимни и неанонимни
07.08.2008 13:19
този постинг няма за цел да опише трудния работен ден на жените! за тези, на които не им е ясно, съществува понятието "събирателен образ"!! и аз не лежа в спа центъра всяка неделя и не нося къси поли, но това че други жени над 40 го правят, не ви дава правото да ги критикувате, осмивате или да злобеете, защото имат възможност да живеят както искат! нецензурните коментари ги изтрих, защото са жалки напъни за изява на комплексирани същества!!
цитирай
18. minavam - 20. zulu
07.08.2008 13:26
Що се обясняваш? Аз отдавна затворих блога си за анонимните ученици дето скучаят, седнали на компа на мама или стажанти, пишещи от офиса. Я ги забрави)
цитирай
19. zulu - minavam
07.08.2008 13:30
не искам да им нарушавам правото на мнение!! хора всякакви!! да напишеш, че живееш добре е опасно в днешната ни Родина! отприщват се тъмни страсти!
цитирай
20. анонимен - От една модерна "лелка"
07.08.2008 13:32
Снощи гледах един епизод на Секса и града - там Саманта каза нещо от рода "Да на 45 съм, имам младо гадже и се гордея с това " . Аз съм на 35 , също имам младо гадже, не кисна в СПА центрове, но съм модерна "лелка" дори минавам за какичка от време на време :) Така, че драги ми "анономни" не злобейте, а просто се наслаждавайте на живота, както ние жените над 30 можем и го правим.
Zulu не им се вързвай на тези пикльовци / пикли / те просто не зная да живеят
цитирай
21. анонимен - злобата е повсеместна
07.08.2008 13:38
Браво, Зулу, пиши и мен в отбора! Напълно те подкрепям! Откривам се в много от изброените неща! И е много важно да си смел и млад по дух! Заявява го лелка над 40-те!
А на младите злобари да обясня- къса пола не значи безсрамно разголени сланини, като тези на младите дропли! Не виждам нищо смешно в това една жена да държи на външността си и да има стил, та дори и да е застаряваща! Нищо лошо, че късаме с някои вековни, ненужни традиции!
Да се огледат и замислят младите, които без време , с лека ръка ни отписват и нищо не искат да научат от нас!
И още, Зулу, харесва ми много чувството ти за хумур! Много си права- ходът на времето не може да бъде спрян!
И в този смисъл да припомня една поговорка- керванът върви, кучетата нека си лаят!
Особено лаят на палета, не би ни смутил, нали?!
цитирай
22. zulu - анонимна
07.08.2008 13:43
На младите мога само да пожелая на нашите години да изглеждат по-добре и от нас, както и да живеят още по-добре! А на пословицата ще отговоря с поговорка: куче (особено пале), което лае, не хапе!! Ние, лелките, за разлика от тях, сме взискателни и към себе си и към другите!!
цитирай
23. lubima - ;-) още една "нова градска ...
07.08.2008 14:04
;-) още една "нова градска лелка"....в живота оцеляват приспособимите.....и тези "лелки" които визираш.......са точно те!Другите бавно, но сигурно се правръщат във "злобни бабки"...които тайничко мечтаят да са "нови лелки"....но не им стиска да го направят!дори не смеят да застанат открито зад позицията си.....а се крият зад "анонимен"
цитирай
24. bagera - Ей такова самочувствие ме кефи.
07.08.2008 14:05
Само така.
поздрави!
цитирай
25. анонимен - 18. minavam - 15. zulu
07.08.2008 14:15
Неанонимният с аватарско име си позволява речника на анонимния детиняк и сополанковец.
Вади ли гарга на гарга око?

поздрав за всички
цитирай
26. анонимен - И аз съм готина кандидат лелка
07.08.2008 14:22
На 28 години съм, но ме свалят сладурчета на 18-20 просто защото ако не си кажа годините изобщо няма да им мине през ума на колко съм.И се радвам на това!И смятам да си остана така поне до 55.Дай Боже!!! Ще направя всичко възможно да изглеждам добре и млада.Изобщо не ми пука кой какво мисли.Още повече, че имам прекрасния пример на майка си, която е на 50 и е много секси и готина.Тя прави нещата описани в постинга и повярвайте ми никога не ми е била смешна, а само съм изпитвала гордост от това, че не се е занемарила и изоставила.Тези, които плюят злобно такива жени са някакви отаяни смотли, които ги мързи да направят нещо за себе си и затова им е крив целия свят, а най-вече се дразнят на добре изглеждащите им връстнички, по които мъжете все още точат лиги.
цитирай
27. luben - съгласен
07.08.2008 14:25
никакви рамки. Особено на духа :)

Айде - повече усмивки, нови приключения ... даже авантюри :)
цитирай
28. анонимен - kaka zdravka
07.08.2008 14:32
Има нещо неопределимо в младостта на душата и то не е в спа центъра, а в това да превърнеш всяка капка вода в източник на красота, всяка крачка в елегантна походка, бялата тениска - в бутиков продукт, косите си - в антени за любов, всеки поглед в огледалото - в усмивка. И без напъни, мила zulu, усещам напрежение
цитирай
29. анонимен - Хубаво е да имаш настроение за живот !
07.08.2008 14:36
И аз го притежавам и без изброените неща. Просто, както се казва "ген" изглеждам добре независимо, че съм Ви баба на всички.
За какви лелки коментирате ? Та вие сте на възраст, на която аз се чувствах най- прекрасно и никога не съм се мислила за лелка.
О....ако сега можех да бъда на 30 , защо не и на 40 щеше да е прекрасно, но...и сега над 55 е вълнуващо .
Пишеш леко и приятно, но за разлика от някои събеседници аз мисля, че усещам в написаното леката ти носталгия към отминалите години.

Някой беше казал "Уловете мига и му се радвайте, защото утре той ще бъде за друг".

цитирай
30. zulu - анонимен
07.08.2008 14:43
да сте жива и здрава и все така да се чуствате!!
не, носталгия няма!! харесвам си възрастта, чуствам се удобно в нея, радвам се на всеки миг!!
цитирай
31. apolonspirit - :)
07.08.2008 14:46
Готината "лелка" както винаги успя да разбули духовете както на злобни дарти чанти с напукан лак, така и на готини жени на средна възраст. Разликата между първите и последните е много голяма. Никой не им е виновен за това. Човек е на толкова на колкото се чувства. Сигурно като мина и аз 30-те/няма да е много скоро :)/ ще съм "готин чичко", зашото познавам една наистина както казват "ноо яка лелка" и има какво да се научи от нея. Тя си знае коя е?
цитирай
32. apolonspirit - :)
07.08.2008 14:50
Поздрави zulu винаги знаеш как да накараш лелките и чичковците да се поразсеят от скучната работа в блога ти.
цитирай
33. zulu - apolonspirit
07.08.2008 14:52
;))
поздрави и на теб!
цитирай
34. apolonspirit - :)
07.08.2008 14:52
Поздрави zulu винаги знаеш как да накараш не само лелките и чичковците, но и малките злобни и незлобни читатели да оставят за малко досадната работа и да разпуснат, четейки увлекателните ти историй.
цитирай
35. анонимен - kaka zdravka
07.08.2008 14:53
не се бях замисляла, нямам време, без носталгия губим от красотата, закъде сме без минало и малко тъга по него... Но подскоците в ежедневието ми са толкова много, радостта, която ме залива всеки ден, плановете за бъдещето... Да, права е zulu, че жените днес са по-млади, но все пак да попитаме и мъжете... Те са тези, които след понатрупани пари, кариера и килограми решават да сменят толкова младата си жена с друга млада, като разликата от 20 години между двете е просто незначителна, за какво ли го правят тогава... Но пак ще кажете носталгия...
цитирай
36. gothic - Да каже нещо и чичкото. Да, на 42 съм. ...
07.08.2008 14:59
Да каже нещо и чичкото. Да, на 42 съм. Да, чувствам се по-добре и по-уверен отколкото на 22. И заглеждам дупетата на лелките, защото често изглеждат по-добре от тези на дъщерите им...Поздрави, zulu!!!
цитирай
37. zulu - анонимен - кака здравка
07.08.2008 15:00
остави мисълта за "какво правят мъжете...."!! мъже всякакви, както и жени! днес би трябвало всяка жена да смята за нормално да се грижи добре за себе си (и за тялото и ума), да живее съобразно разбиранията си (не можеш да угодиш на всички) и да се наслаждава на живота (не е вечен)! носталгията с усмивка е разрешена!!! ;))
цитирай
38. zulu - gothic
07.08.2008 15:02
"наборе" благодаря!!!
поздрави и на теб!!
цитирай
39. gothic - Удоволствието е мое, "наб...
07.08.2008 15:05
Удоволствието е мое, "наборе" :)))
цитирай
40. zulu - ketbaloo
07.08.2008 15:52
а по-точно??!!
цитирай
41. zulu - ketbaloo
07.08.2008 16:20
много важно!! изразите "лелка" и "чичко" винаги са ми били смешни, но има "младежи" с такава душевност!! не обичам "клишета" и затова им се присмивам с подобни постинги!! ;))
цитирай
42. zulu - до "чичко" gino
07.08.2008 16:22
само така!! :))
"лелка" зулу
цитирай
43. jesusbg - За анонимниците виж тук http:...
07.08.2008 17:50
За анонимниците виж тук
http://turbo4.blog.bg/viewpost.php?id=217635
цитирай
44. zulu - jesusbg
07.08.2008 17:53
благодаря, прочетох го, нямам какво да добавя - там всичко е казано и го споделям!!
цитирай
45. blast - леле лелката
07.08.2008 18:41
Не се ли поизхвърляш малко в надеждата да избиеш някой и друг комплекс на изтормозеното, поуклюмало и вехто дупегръдие? ;)
цитирай
46. lilliivanova - Към 51. с усмивка !!!!
07.08.2008 21:23
Мисля че "лелките" си ни бива ... Звучиш грубичко....но ти е простено !!!
цитирай
47. blast - E хайде хайде сега:)
07.08.2008 22:22
Нищо грубо няма!;) Това е естественият път на живота сега какво искате дупегръдието на една жена е хубаво м/у 18-28 години след това гравитацията и времето си казват думата;)))
цитирай
48. blast - Само да допълня също още нещо....
07.08.2008 22:36
всичките тия точки са точните характеристики на неква мутреса хахаха нищо общо с лелките. Забрави да споменеш за Cayen-a, Audi R8, Mercedes SL65 AMG, BMW M6 и Maserati много лек но важен пропуск хааххахахах направо ще се пукна от смях хахахаха а некои сандалки мол-а нема ли и SLK-то на Какао Beach хахахаха
Make my day!;)))))
Живейте дълго
цитирай
49. net - :-)
07.08.2008 22:56
Леле, колко злоба има в тези хора!!! Какво да направиш, когато 4 год дъщеря на твоята съученичка ти каже "лельо", трябва да се самоубиеш ли. Не усмихваш се и си казваш- да леля съм, и съм само на 24. И не съм мутреса. И карам малка и стара кола, с която не губя време да вървя пеша или с обществен транспорт. И естествено, че искам да изглеждам добре. И то заради мен самата
цитирай
50. radalia - Понеже и аз съм в кю-па,
07.08.2008 22:58
имам си собствено мнение. Категорично през уикенда хващам и парцала, намирам и отделям и не малко време за удоволствия, защото първото е наложено от ежедневието, второто дължа на себе си. Живея не в апартамент като майка си, а напротив - на 10км от големия град. Предимството е, че въздухът, който диша детето ми е хиляди пъти по-чист и шумът по-малко. Знам как да се седя в кухнята точно 60 минути, заедно с почистването след гостите и да ги накарам да си оближат пръстите. В работата си съм незаменима. За една година заплатата ми се удвои. Мога да работя с компютър по-добре от 80% от населението, а в същото време карам ролери. Не си боядисвам косата, защото нямам какво да крия. Някой ден ще се наложи. До тогава ще съм по-естествена от 80% от девойчетата. Нямам и корем за разлика от повечето от тях. (това специално относно коментара за гравитацията). А иначе, поздрави на авторката.
Негативните коментари? Ами разбира се, че ще ги има - нали техните майки са допуснали да станат "лелички" много преди нашата възраст. Трудни сме за възприемане, но съм сигурна, че след десет години ще вървят по нашите стъпки :)
цитирай
51. sexsi - Дишайте ни праха
07.08.2008 23:16
Браво! Една модерна градска лелка те поздравява! На 40-т съм, имам синове на 17 и на 6 години. Усещането да си млада, добре изглеждаща, знаеща какво иска жена е прекрасно. Девойките които ходят с голи кръстове, но им висят сланинките, могат да ни дишат праха. Гравитацията е еднаква и на 16 и на 46. Биохимията е друга, но живеем в 21 век и трябва да се възползваме от постиженията на науката. Добре си го написала и това плаши децата. Прости им! И се усмихни!
цитирай
52. blast - @всички лелки
07.08.2008 23:24
"Девойчета" много лично го взимате!:))) Човек не може да си направи малко майтап тц тц тц ;)))) Ехххх тая гравитация много ви плаши! :))))
цитирай
53. zulu - blast
08.08.2008 09:23
с малко закъснение се присъединявам към "купона"! мило момче, нещо си се объркал с мутресите (те не работят и обикновено са по-млади и от теб)! колкото до гравитацията - всичко е относително! един съвет от "лелка" - ти го карай по лекинко с биринките, че всеки ден виждаме големи мъжки бирени коремчета да се полюшват без всякаква грация ;)))
целта на постинга ми не е да се издигна в очите на слепите - пиша каквото ми харесва!! поздрави!! :))
цитирай
54. bellaa - към 23. анонимен
08.08.2008 09:23
Абсолютно съм съгласна с теб и така и трябва да бъде:)))
цитирай
55. tani4ka73 - Пиши ме в отбора!Точно така се чу...
08.08.2008 09:36
Пиши ме в отбора!Точно така се чувствам и аз.На приятелите на децата ми им някак си по естествено да ми говорят на име,отколкото да казват "лельо".Винаги ще има хора,които да злобеят,но важното е да се чувстваме удобно в кожата си и да го живеем живота както ни харесва.Поздрави!
цитирай
56. kremche - И не се събираме на бяло сладко ами ...
08.08.2008 09:36
И не се събираме на бяло сладко ами ходим да ядем суши хехехехехех.
А лично аз обожавам да кажа на някой дребар "виж кво, лелиното", премятайки крак върху крак в късата си пола хихихихи
цитирай
57. gothic - Леле! Тука купона се вихри!!! Това ...
08.08.2008 09:40
Леле! Тука купона се вихри!!! Това дали една е секси не зависи от възрастта. Защото съм виждал и 45 годишни, които предизвикват незабавна и безоткатна ерекция само като ги видиш, има и 17 годишни, чиято кожа прилича на кожата на шар-пей. Въпроса опира до самоуважение. Има и още нещо. Младите тийнейджърки не винаги умеят да се облекат подходящо. Всеки е виждал друсащи се сланини между късо потниче и плитки дънки. Е гадно е! Логично е на тази възраст желанието да си в крак с модата, но трябва да се вземат предвид и недостатъците в "архитектурата". По-зрелите жени, дори и неперфектни , доста по-добре умеят да прикрият това, които не е на ниво и да подчертаят красивото, така че резултатът да е зашеметяващ. Разбира се, има и изключения...
цитирай
58. zulu - tani4ka73 и kremche
08.08.2008 09:44
;)) да изжевеем живота с високо вдигнати глави както ни харесва! а милите "широко скроени" текезесари да си направят драм-кръжок!!
цитирай
59. satory - Здравей
08.08.2008 10:24
Тук се развихрила здрава дискусия, която неволно съм проспал. Много интересна теза макар и да не съм много съгласен с част от написаното. В момента подготвям текст, визиращ нещо подобно и се замислям дали да го пусна, но по-скоро ще го пусна. Иначе да не те интересува мнението на разни анонимни карикатури. Поздрави.
цитирай
60. zulu - satory
08.08.2008 10:31
Не се притеснявай - не е необходимо всички да мислим по един и същи начин и да харесваме едни и същи неща (тези времена отминаха)!! Хубаво е да сме различни!! Както казва "Дискавъри": "Celebrate diversity". Аз съм против злобата, негативизма и унифицирането!!! Нито пък абсолютно се покривам с горенаписаното - това е и лек шарж, но... кой разбрал, разбрал!!
Повечето май не са ги учили като малки, че да сочиш с пръст е грозно!!
цитирай
61. satory - Абсолютно си права. И за злобата и за ...
08.08.2008 10:39
Абсолютно си права. И за злобата и за негативизма и за унифицирането, но най-вече за соченето с пръст. Лек ден.
цитирай
62. blast - Sex and the City...
08.08.2008 11:06
Малко прекалявате със сериалчето!;)))) Или по-точно "Отчаяни съпруиг"!;)))
цитирай
63. thedarkangel1977 - лелче. . . не знам коя възраст си н...
09.08.2008 01:23
лелче... не знам коя възраст си наближила... ама аз с мойте 30 и кусур години, като каже някоя пикла с бебешок, на палето си "чакай маме, лелката ..." /незнам си кво/
ми иде да й обърша един, та да си събере соополите...
общо взето ако чуя някой да се обърне към мене с лелче, се чувствам като бабка... :(
цитирай
64. venercheto - чувствай си се както си искаш,
09.08.2008 17:01
но защо трябва да е на гърба на младите? визирам по-скоро изказалите се тук жени, ясно e. ако толкова добре се чувствахте в кожата си, нямаше да наричате младата генерация с ласкавите "млади дропли", "сланините им", "пикли", да злорадствате че ви "дишат прахта"...Щастливият и доволен човек е в мир със света и злобата, злорадството са му много далече. Малко са истински красивите жени на средна и горна възраст, и всички имат едно общо: че излъчват доброта и красота- също толкова и отвътре.
непознато ще си остане за вас.
цитирай
65. sexsi - ОФ!
09.08.2008 21:48
На гърба на младите! Абе дете, първо прочети разкошния пост на zulu, после коментарите и чак тогава пиши. Ние новите градски лелки сме майки, свекърви, колежки и т.н. на ,,младите,, и последното, което изпитваме е злоба. И определено излъчваме доброта и красота за което е свидетелство и блога на zulu. Усмивки и слънчево лято!!!
цитирай
66. venercheto - да, поста на zulu никак не е лош- аз ...
12.08.2008 00:45
да, поста на zulu никак не е лош- аз коментарите визирах, но бях прекалено афектирана явно да го напиша по-ясно ;)

и мерси за "детето", на 34 ше стана- имаш едно виртуално мартини от мен :)
цитирай
67. allbi - :))
12.08.2008 10:45
поздрав от една лелка...;)
цитирай
68. stelija - :)
14.08.2008 10:18
:)
цитирай
69. marteniza - :)))
16.08.2008 09:58
Хвърлена ръкавица
раздел: Поезия автор: Lisica

/ Истинските мъже нямат причини да се чувстват обидени:)))/

Ало, „мъжкарите”!
„Средната възраст”!
Хайде, долу ръцете
от моите чаши,
бельо и чаршафи!
Старея различна.
Това ви вбесява.
Нямахте време
да хвърлите ласо
на моята шия,
когато разцъфвах.
Тогава ловувахте
зрели и страстни
жени-катедрали.
Сега се потите
с безсилната похот
на бивши свалячи
пред пъпчета голи
на прогимназистки.
В същото време,
ако може по право,
аз да съм дивеч,
вързан на двора.
Колко удобно...
Но с мен не минава.
Мен ме харесват.
вашите синчета.
Такава, каквато.
Толкова точно.
И точно защото.
С всичките екстри,
които не крия.
Не бих се лишила
от никоя бръчка -
смях след целувки
в пролетна вечер.
Когато се смея,
когато говоря,
когато обичам,
оставам на двайсет.
Как да не мразиш?
Капки дъждовни
перлено светят
в косата ми още.
Нахална ли ставам?
Остаряхте отвътре
много отдавна.
А аз си запазих
душата за утре.
Сега злобно-пияни,
смешно-цинични,
полу-инфантилни,
леко дементни,
същи махленки,
ръфате стръвно
огризки от драми
из чуждите кофи,
задигайки фусти
на чужди животи.
Но нямате ваши.

Забавен е последният коментар на Бласт. Той или не е прочел текста, за който дава мнение, или...
Но човек най-трудно се осбовождава от предразсъдъците си. Защото сам държи ключа от тази килия.
Зулу, нямаш си работа да отскачаш до фитнес центъра от време на време! Как можа да вбесиш толкова средностатистическия еснаф! Отчаяна съпруга такава...:))))))))))))))))))))))))))))))))))) Татяна Москвина казваше - жената след 50 става невидима. Мнозина само глудат как да я изхвърлят в кошчето. /Има ги и сред анонимните ти тълкуватели./ Слава Богу, хората /жените и мъжете/ са различни. Допада ми твойта различност. Силата ни е в нея. :))))))) Поздрав за енергията!
цитирай
70. zulu - marteniza - :))
16.08.2008 11:12
страхотен коментар, благодаря!!!
цитирай
71. vesistefanova73 - Разпознах се...
21.08.2008 16:38
Разпознах се на 100%...на 35 съм и имам три момчета...Едно време си мислех, че след 30 живота свършва...сега не мога да разбера, какво съм имала предвид... Скоро в един клуб отиваме с приятели и с големият ми син ( на 15 е). Той преди много се притесняваше да ходи с мен по клубове, а сега му е любимо...Та отиваме и приятелите питат къде е дансинга...а синът ми им каза - където е мама, там е дансинга...факт... И още нещо - миналото лято отиваме в Лозенец на някакво грандиозно хаус парти...синът ми доста се притесни при вида на "суинг" рокята ми - не била подходяща...както и да е - отидохме там - те се клатят като вързани на къс повод - ние с приятелката ми си танцувахме...На сутринта, като го питаха приятелите как е минало партито, бях много изненадана да чуя "Майка ми и Р. облечени суинг избиха рибата..." А после и като ни даваха по МТВ съвсем му се избистри...Така или иначе, в описанието ти се припознах напълно. Благодаря ти.
цитирай
72. zulu - vesistefanova73
21.08.2008 16:57
:)) живота е пред теб, момиче!!! не се променяй - заради себе си, заради децата и заради самия живот!! поздрави
цитирай
73. kotak - до 73
24.10.2008 21:03
матеница,давам ти едно рамо от мен
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zulu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 596420
Постинги: 113
Коментари: 1226
Гласове: 7588
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031