Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2008 13:59 - На един мейл разстояние
Автор: zulu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4628 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2008 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тези дни живея и съществувам единствено заради и чрез електронната поща. Денонощието минава под знака на „Входящи: 0” и „Входящи: 1”. Всичко останало между два мейла е физическо оцеляване. В буквалния смисъл на думата. След като установих, че улиците не са безопасни за мен тези дни, тъй като всички хора и предмети безразборно разпилени по тях, съществуват единствено, за да се блъскат в мен и да ме спъват, сведох всички излизания до минимум. Като, например, извеждам кучето на разходка, или по-точно то разхожда мен. Аз му слагам каишката,  после то ме мъкне из парка, а аз просто подтичвам след него. Забелязала съм, че в моменти, когато не знаеш кой си и какво става с теб, е по-лесно да следваш стъпките на някой друг, па бил той и куче. А вчера между два мейла реших, че ще отскоча до пазара, защото това правят нормалните хора в събота. Та като изчаках да стане 4.00 следобед, когато жегата  в града е в разгара си, но пък практичната част от градското население е извън града и практично се плацика в прохладни естествени и изкуствени водоеми, поех дългия път към кварталния супермаркет. Знам, че имах списък в главата си от поне две-три крайно необходими покупки, които незнайно защо ми убягваха, но бях сигурна, че в прохладата на междурафтовото пространство всичко ще ми се изясни. Метнах се в „калинката”, защото тленното ми тяло ми напомни, че съдържанието на „Входящи: 1” сутринта и „Входящи: 1” на обед, трудно биха могли да се нарекат протеинова закуска и засищащ обяд. Което от своя старана ми напомня, че е крайно време да разлепя подсещащи надписи из апартамента „Изяж си закуската/обяда!”  Та, пазаруването с една дума се оказа едно следобедно фиаско, защото освен покупките от първа необходимост: паста за зъби, шоколад и бутилка „Хавана клуб”, се оказах собственик на камари продукти, удобно разположени в пет огромни торби, които едва затътрих до „калинката”, която досетливо бях паркирала на най-отдалеченото място.  То и в офиса през седмицата положението не беше по-розово, но вече приемам като нормално да ръфам молива вместо солетата, да си изхвърлям телефона в кошчето, вместо празната опаковка от солети, да отговарям с „Благодаря” на „Добро утро”, да си мърморя сама в средата на кухнята, защото съм забравила каква друга причина ме е отвела там, освен убиването на няколко минути между два мейла…

Но всичко това сякаш се случва на някой друг и е без особено значение, защото цялата нежност на света се намира на един мейл разстояние, защото „Входящи: 1” ден след ден ми разказва най-красивата приказка, само на мен, само за мен… и аз си припявам с радиото „One more love, I just wanna love more..”  и понятието „време” съществува само, за да отмерва минутите между  „Входящи: 0” и „Входящи: 1”.

Ха, „Входящи: 1”, изчезвам и се моля монитора и сърцето ми да издържат….

Благодаря ви, че бяхте с мен между тези два мейла… и до скоро!



Тагове:   мейл,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kisstherain - хах...
13.07.2008 15:36
и аз съм в това състояние в момента....и изненадващо за самата мен, чакам това "входящи:1"
Защото въпросното "1" във входящи го имах 5 години до себе си, а после реших, че сме се изчерпали...
Но тогава защо се усмихвам всеки път широко, след като видя поредния уж приятелски мейл? И препрочитам няколкото реда поне десетина пъти...
цитирай
2. zulu - kisstherain
13.07.2008 15:43
неведоми са пътищата на сърцето, а??!! аз не само препрочитам, а направо ги наизустявам и шептя като молитви!
цитирай
3. kisstherain - zulu
13.07.2008 16:04
честно казано, не зная...не зная дали е носталгия по хубавото минало + самотата или е нещо повече...но то времето ще си покаже :)
цитирай
4. julllinkata - :))))
13.07.2008 16:24
Познато усещане:) Дано Входящите са по-близо до теб скоро, че да можеш да се повъзвърнеш...поне към яденето:)))))Не че аз съм човекът, който трябва да го казва след безсънните дни и нощи....:Р
цитирай
5. marty - Много жизнеутвърждаващо
13.07.2008 16:39
и хубаво.
Я погледни да не е дощло вече входящи 1?
цитирай
6. zulu - marty
13.07.2008 16:46
няколко за този час... ;))
цитирай
7. varg1 - ако ти знаех имеила
13.07.2008 17:44
щях да ти пратя картичка
цитирай
8. анонимен - schte vi mine ...kato parvata celuvka...VASQN
13.07.2008 17:56
znaete li kolko dobre se chuvstvam,sega,kogato nikoi ne me tarsi ....pak i na men ne mi se zanimava sas tozi narkotik.
цитирай
9. lubopitka - И аз бях така. При мен обаче не бяха ...
13.07.2008 18:39
И аз бях така. При мен обаче не бяха мейли, а смс-и. Но тръпката е една и съща предполагам ...
цитирай
10. didim - тръпката
13.07.2008 20:01
наистина е много голяма.
четеш по няколко пъти. после си ги пазиш и си ги прочиташ от време на време и накрая ги изтриваш. И след това остава само спомена :-(
но сега се забавлявай и не забравяй да ядеш!!!
цитирай
11. анонимен - tlnet
13.07.2008 20:39
Ha,you'r beautiful girl!
цитирай
12. анонимен - ха!
15.07.2008 09:19
Злоупотреба с името ми!
цитирай
13. zulu - tlnet
15.07.2008 09:23
и мисля, че не само в този постинг!!!
цитирай
14. анонимен - ха
15.07.2008 14:10
странно. Не знам за какво става въпрос изобщо :) Никога не пиша анонимно аз.
цитирай
15. анонимен - :)))
16.07.2008 14:38
И аз чакам своите Входящи:1, макар да знам че е безсмислено.Направо настръхнах цялата-сякаш аз разказах тази история. Пожелавам ти прекрасен ден! Благодаря ти!
цитирай
16. cefulesteven - Познато чувство и е толкова вълш...
24.08.2008 18:02
Познато чувство и е толкова вълшебно. Само, че при мен трябва да са 9. Имам някъде седем неотворени останали от годините насам и не ми се пипат. Свикнал съм празна ли ми е пощата да виждам 8. Видя ли от 9 нагоре, значи имам поща. И ако съм очаквал дълго писмо и видя 9 и си помисля, че е то и отворя и ме посрещне оферта за увеличаване на члена....Леле, иде ми да убия някой спамър:))))))
цитирай
17. zulu - хахаха
24.08.2008 18:05
радвам се, че ти е вълшебно! :))))
цитирай
18. cefulesteven - Вълшебно е, наистина това очакв...
24.08.2008 18:08
Вълшебно е, наистина това очакване:)))
цитирай
19. zulu - ..и пеперуди в корема...
24.08.2008 18:10
;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zulu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 597361
Постинги: 113
Коментари: 1226
Гласове: 7588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930