Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2008 11:21 - Един сериозен човек
Автор: zulu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3148 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 12.07.2008 00:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз съм един сериозен човек и затова често се смея. Най-много се смея на себе си, точно защото съм сериозен човек и като се погледна сериозно отстрани, не мога да не се смея. Аз и сериозно се смея – никога никой не би се зачудил смея ли се или не! Ами така де, какви са тези криви гримаси – корем ли ви боли или ви е смешно?! Или като някои дето издават някакви странни звуци, че колкото и да ми е смешно, спирам, вторачвам се  невярващо, започвам бърз преглед на личния ми класификатор „странни звуци” с надеждата да намеря аналог и ако не успея, го добавям в „необясними”, с оглед намиране на бъдещи съвпадения. Ето, виждате ли колко сериозно подхождам към всичко! Някои си мислят, че смехът е нещо несериозно, ама да ви кажа честно, няма нищо по-сериозно от смеха! Някои дори твърдят, че смехът ще спаси света (но не казват от какво, сигурно от нас самите).

Или кихането! Титулувани специалисти отдавна са доказали сериозността на този процес и аз като един сериозен човек винаги подхождам сериозно към това, както аз го наричам, състояние на пресечната точка на тялото и духа, което се изразява във взрив! Е, поне при мен е взрив!! То и поради тази причина много мразя да „споделям” това си състояние пред непознати хора! Защото кихането при мен е като салют на празника на съветската армия на Червения площад, а хората, които не ме познават не могат да си представят как телесна маса под 50 кг предизвиква такава звукова ударна вълна, вместо тихото (в шепичка) и едва доловимо „псюх”. Но, както казах аз съм сериозен човек, всичко приемам на сериозно и особено се радвам, когато хората около мен оценяват тази ми добродетел и подобаващо ми пожелават „наздраве!” без оглед на етажа в сградата или локацията им в околността! Един от любимите ми спомени, потвърждаващ сериозността ми към кихането, е от един ресторант, където след като почти не се търкулнах под масата, която сериозно се разклати от едно мое сериозно кихане, посетителите и от двете нива на ресторанта одобрително почти в един и същи глас ми пожелаха „Наздраве!” Мили хора!

Аз и към мъжете се отнасям сериозно и не мога да ги разбера някои жени, които живеят с илюзията, че мъжете били несериозна тема! Но аз, слава Богу, не съм от тях! Аз споделям твърдението, според което моногамията е за калинките и понеже знам, че не съм калинка (само колата ми прилича на калинка, аз й казвам калинка и изисквам от нея моногамност - да има връзка само с мен!), това ми сериозно откритие води до много сериозен опит в общуването ми с мъжете! Понеже дедуктивността е едно сериозно мое умение, бързо успявам да преценя кои черти в един мъж заслужават моето сериозно отношение. Това е много полезно, защото така игнорирам несериозните им черти и пренасочвам сериозни количества от енергията си към всичко, което си заслужава в един мъж. Това ми занимание само по себе си води до извода, че аз познавам много идеални мъже! Ако един мъж има сериозно отношение към пиенето, то в дни, когато споделям това му виждане, се присъединявам към този идеален мъж и заедно отделяме сериозно количество време в дегустиране на общата ни страст. Много уважавам и мъже със сериозно отношение към секса! Не може е така някак си там по между другото независимо как по някое време за малко набързо да правиш секс! И други сериозни мъжки черти и занимания харесвам, но няма да ви занимавам с тях, за да не си помислите, че съм несериозна префърцунена интелектуалка с очила!

И да ви кажа, мисля че отделих доста време на сутрешния си блог днес, което съм убедена, че потвърждава сериозното ми отношение и към него!!



Тагове:   човек,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - И аз сериозно го прочетох. И още по ...
11.07.2008 11:28
И аз сериозно го прочетох. И още по сериозно ми хареса....
цитирай
2. zulu - gothic
11.07.2008 11:36
сериозно ти благодаря ... :)))
цитирай
3. анонимен - hahahahahahhaha
11.07.2008 12:43
Това ми напомня един случай от миналото :)))):
Седя си аз и тъкмо разказвам на една приятелка за нвоизлюпеното ми гадже и какви неща ми е казал и колко е мил и ах..ах... И тъкмо стигам до думите:
- И той ми каза как сладко и женствено кихам (айде сега на 16 гоини от какво друго човек да се впечатлява...:) и колко му харесва да чува този звук,...
....изкарвам такъв мощен гърмеж, че за малко да се катурна от стола - физиономията, която ми отправи въпросната приятелка, ще ме топли и разсмива до старини хихихихиих, ох колко е хубаво човек да си се хили сам на простотиите....:))))))))))))) Stan
цитирай
4. анонимен - tlnet
11.07.2008 14:06
Не ти ли омръзна да откриваш нови блогове? Едва ли някой ти вярва,но както се казва простотията е непобедима:)
цитирай
5. zulu - до всички
11.07.2008 14:20
като слънчасалия анонимен по-горе ще потретя, не че съм длъжна да давам обяснения, но това е първият ми и единствен блог!!
цитирай
6. radalia - zulu,
11.07.2008 21:36
Ай на бас, че не можеш да кихнеш с широко отворени очи, без да мигнеш! ;)

Иначе познавам един човек, който е много, много сериозен и още по-сериозно казва "псюх". Толкова сериозно, че една дама, която вървеше по улицата беше така зарадвана, че си изтърва торбите с покупките.

Наздраве!
цитирай
7. zulu - radalia
11.07.2008 21:59
Права си, не мога да кихна така!!! Печелиш баса! ;))
Винаги има и изключения, като сериозен човек, който киха сериозно с "псюх" и все пак предзвиква сриозни сътресения!! :))
Наздраве и на теб!
цитирай
8. zulu - estrela
12.07.2008 00:34
what can I say... it takes a fool to know a fool!
цитирай
9. rotazia - А бе, и да си сериозна много ти отива !
18.07.2008 11:09
А бе , и да си сериозна много ти отива !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zulu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 600132
Постинги: 113
Коментари: 1226
Гласове: 7588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930