Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2008 21:35 - Българските мъже
Автор: zulu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7002 Коментари: 27 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Лято е и каквото и да си говорим, не само мъжките погледи стават по-палави!!Защото докато пристъпваме бавно и грациозно потракваме на високите си токчета, и въпреки високо вдигната си брадичка, погледът ни опипва не само неравностите на тротоара, но и представителите на мъжкия пол. Така де, и ние имаме очи!! В повечето случаи им хвърляме по един пренебрежително-премрежен взор, особено ако ни се стори, че погледите им са твърде „разсъбличащи” и настойчиво мазни. И забравяме, че един такъв поглед е повече от комплимент, той си е живо признание за начина, по който изглеждаме.  Защото те, нашите български мъже, са големи „мъжаги” и словесните комплименти не ги тачат особено, за да не станат смешни! Но означава ли това, че иначе не са същите като нас!? Измъчени от очакванията на жените да са хем умни, хем забавни, хем с бизнес, който ще осигури материалното благополучие на нежното създание, благоволило да се облегне на неговото мъжко рамо. А ние, търсейки решение на дилемата да бъдем „мъжки” момичета или кукли „барбита”, на моменти забравяме, че и те „души” носят! Не ви ли прави впечатление, че тук в блога, част от тези мъже са написали едни от най-красивите и нежни стихове и разкази за техните музи! Понякога сълзливо наранени, като нас, понякога екзалтирано откровени, но истински! Те, нашите български мъже! Нашите бащи, братя, синове, любими! Те, които осмислят емоционално дните и нощите ни! Те, които ни докарват до сълзи с момчешките си глупости и инат! Те, които разбират от всичко и тяхното мнение винаги е най-правилното! Те, които знаят без да се замислят на коя страна се развива болтчето, но не винаги знаят кога да те прегърнат без повод. Те, нашите български мъже, които до един играят футбол като Дрогба, Роналдиньо и компания, карат като Шумахер и винаги, ама винаги са имали гаджета поне от класата на онези високите, русите, дългокраките с голееемите очи! Те, нашите български мъже, които могат да пият в делник и празник, така че да засрамят всеки руснак, да пеят македонски песни, докато не падне мазилката, да ти рецитират Омар Хаям, игриво намигайки, а после да кусат шкембе чорба без да им пука за изтънчената ти натура! А ние през това време си боцкаме от салатката и прокарваме с фрешче, за да можем на сутринта да си ги приберем!

Та думата ми беше, защо не обявим примирие!? Защо с лошо?! Знам, че не са идеални, ама и ние не сме! Защо просто да не се усмихваме и да си ги обичаме?! Поводи за спорове има много, но да намерим причините, заради които ги обичаме! Поне през лятото, пък ако не излезе нищо – имаме на разположение дългата и студена зима да им покажем „къде зимуват раците”! J)

P.S. Не, не съм влюбена и, не, нямам розови очила!



Тагове:   мъже,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Ами , а наздраве !
07.07.2008 21:37
Имаш една студена бира от мен... за примирието ! :)
цитирай
2. zulu - мерси!!
07.07.2008 21:39
ще я пийна!! ;))
цитирай
3. анонимен - http://soho. blog. bg/viewpost. ...
07.07.2008 22:01
http://soho.blog.bg/viewpost.php?id=209583
цитирай
4. zulu - - анонимен!
07.07.2008 22:03
хубаво е да имаш съмишленици ;))
цитирай
5. 3dagger3 - може ли да те клонираме? или поне да ...
07.07.2008 22:25
може ли да те клонираме? или поне да инжектираме част от възгледите ти в поне полвината женско население на страната? тогава май животът ще бъде по-лесен и за българските мъже, и за българските жени :)
цитирай
6. zulu - хаха!
07.07.2008 22:28
аз съм "заразна" - може просто да ги накихам!! по-безболезнено ще е!! ;))
цитирай
7. анонимен - bre, zasto ne vlubena??????
07.07.2008 22:53
bre, zasto ne vlubena??????
цитирай
8. анонимен - Еха много си готина
07.07.2008 23:20
Много ми хареса темата ти и се чуствам поласкан хех (блуш)
цитирай
9. gothic - Ако не бях женен, щях да се влюбя в ...
08.07.2008 00:25
Ако не бях женен, щях да се влюбя в теб. От мен пък-ирландското! Добре дошла в моят.блог.бг :)))) Поздравявам те с песента, която качих преди малко. Бъди щастлива!!!
цитирай
10. felis - :)
08.07.2008 00:27
Знаеш ли, много ми хареса това, което си написала и неведнъж съм го мислела. Напълно съгласна съм с теб и смятам, че наистина е време ние, жените, да спрем да капризничим и да оценим това, което имаме.

Безспорен факт е, че няма хора без недостатъци, но, по дяволите, често в тях е очарованието на човек.

Отдавна спрях да казвам "Обичам те, въпреки...", сега е "Обичам те, защото.." и тук не следват един куп суперлативи. :)

Още веднъж поздрави за свежия пост! :)
цитирай
11. zulu - - gothic
08.07.2008 00:39
Благодаря! Аз и шотландско не отказвам!! Сега ще си пусна и песента за компания на моето малибу! ;))
цитирай
12. gothic - Наздраве! Аз съм на червено вино. . .
08.07.2008 00:39
Наздраве! Аз съм на червено вино...
цитирай
13. zulu - - felis
08.07.2008 00:40
Благодаря за хубави думи!!! Желая ти много обични дни!!!
цитирай
14. zulu - - gothic
08.07.2008 00:42
Наздраве на теб и ... жената до теб!! Вино не се пие сам ;))
цитирай
15. gothic - Права си. . . . лека нощ от нас и. . . до ...
08.07.2008 00:45
Права си....лека нощ от нас и...до скоро!
цитирай
16. tsveta - точно затова ви харесвам, български мъже!:)
08.07.2008 00:54
Заради неподправения и автентичен микс от качества, който имате и който не се свените да ни показвате, понякога малко преекспонирайки;)
Бъдете истински!
цитирай
17. stone - хе, навсякъде чуждото е по-хубаво
08.07.2008 10:24
в америка когато живеех, американките все се оплакваха от американските мъже - не били джентълмени, много бира пиели и мачове гледали (по американски футбол, разбира се). рускините пък се оплакват от руснаците...
в българия, естествено, българките се оплакват от българите - комплексари били, простаци... така че е освежаващо да се чуе и обратното мнение :-)
поздравления за което!
мъжете са си мъже навсякъде по света, това мога да ви кажа.
цитирай
18. анонимен - Браво!
08.07.2008 13:35
Не мога да се въздържа и да не взема онтошение!
Браво, момиче!
Аз- на моята преклонна възраст( за любопитните- към 50), смея най-отговорно да твърдя, че отдавна не бях чела нещо толкова свежо и истинско! Много, много истини има в твоя пост, за което те поздравявам! Дано и други жени го прочетат, размисят и осъзнаят! Как наистина сами си тровим и усложняваме живота!
цитирай
19. fenris - браво зулу
08.07.2008 13:38
Човек харесва другия заради качествата му, но е влюбен в него заради недостатъците му! Или казано по-друг начин не може да твърди, че е влюбен този, който не харесва недостатъците на половинката си!
цитирай
20. felis - fenris,
08.07.2008 14:52
съгласна съм. Подло и гнусно е да правим опити да променяме човека до себе си, да го моделираме и мачкаме, докато възприеме желааната от нас форма. Така потъпкваме личността, индивидуалността му.
цитирай
21. kotak - РАЗМИСЛИ И СТРАСТИ!
24.10.2008 18:33
МНОГО СЪМ ВПЕЧАТЛЕН.няма нищо общо с Вучков.
цитирай
22. zulu - kotak
24.10.2008 18:46
Даже и на външен вид нямаме нищо общо!!! ;))))
цитирай
23. анонимен - обичам сл.бряг
24.10.2008 19:33
знам,че няма общо с темата ама да споделя.
цитирай
24. zulu - анонимен - обичам сл.бряг
24.10.2008 19:37
Няма лошо!!! Споделяй, ще ти олекне!! :)))
цитирай
25. kotak - обичам сл.бряг
24.10.2008 19:38
не бях влезнал.аз съм
цитирай
26. zulu - kotak
24.10.2008 19:40
Пак няма лошо и ти да си!!!
цитирай
27. minevv - da
11.02.2014 14:39
поздравявам
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zulu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 599351
Постинги: 113
Коментари: 1226
Гласове: 7588
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930